اقتصادي بروز
صفحه نخست | عناوین مطالب | پروفایل مدیر | پست الکترونیک

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت خبر داد:پایان کار نمایشگاه‌های ضیافت در تهران/تشکیل 45 هزار پرونده تخلف

علیرغم پایان یافتن نمایشگاه‌های طرح ضیافت در شهر تهران خود طرح ضیافت حداقل تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

 

قیمت خودروهای کره‌ای به زیر قیمت نمایندگی رسید

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور گفت: قیمت خودروهای کره‌ای در بازار به کمتر از قیمت عرضه این خودروها از سوی شرکت واردکننده سقوط کرده است.

 

نتایج آخرین جلسه کمیسون ضرایب مالیاتی/ضرایب مالیاتی مبنای محاسبه مالیات اصناف شد

خزانه‌دار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران از برگزاری آخرین جلسه کمیسیون ضرایب مالیاتی در سال92 خبر داد و گفت: در این کمیسیون ضرایب سال 1391 نهایی و امضاء شد.

 

مدیرعامل مپنا مطرح کرد:پیشرفت 70 درصدی فازهای 13 و 14 پارس جنوبی/ ارتقای توربین نفتی ایرانی

مدیر عامل شرکت مدیریت پروژه‌های نیروگاهی ایران (مپنا) اظهار کرد: باوجود کاهش فروش نفت کشور، اما با وجود تبعات بد آن شرایط را تبدیل به فرصت کردیم.

 

قیمت انواع میوه در سطح شهر

درچند روز گذشته قیمت انواع سبزی به یکباره گران شد که رییس اتحادیه عرضه میوه و تره‌بار دلیل عمده‌ی آن را افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان دانست. در هفته جاری نیز اعلام شد که قیمت انواع سبزی و میوه با کاهش روبه‌رو شده است که این کاهش قیمت در قیمت اعلام شده در میادین میوه و تره‌بار تهران مشهود بود.

 

معاون سازمان بورس به ایسنا خبر داد:در خواست بانک آرین برای تغییر فعالیت/سهامداران بانک در حال پس گرفتن پول‌های خود

معاون سازمان بورس آخرین وضعیت سهامداران بانک آرین را تشریح کرد و از درخواست بانک آرین برای تغییر موضوع فعالیت خبر داد.

 

معاون وزیر نیرو در گفت‌وگو با ایسنا:آب در هیچ شهر کشور سهمیه‌بندی نمی‌شود

سرپرست معاونت امور آب و آبفای وزارت نیرو اظهار کرد: در هیچ یک از شهرهای کشور برنامه‌ی سهمیه‌بندی آب نداریم و با حداکثر توان در شهرهای کشور تولید آب صورت می‌گیرد.

 

معاون سازمان مالیاتی خطاب به سازمان‌های مناطق آزاد: بر طبل عدم رعایت قانون نکوبید!

معاون مالیاتهای مستقیم سازمان امور مالیاتی به سازمان های مناطق آزاد توصیه کرد بر طبل عدم رعایت قانون نکوفته و اجازه دهند فعالان اقتصادی مستقر در مناطق آزاد با تسلیم بموقع اظهارنامه از معافیت مالیاتی محروم نشده و مشمول جرایم غیرقابل بخشودگی عدم تسلیم اظهارنامه نشوند.

 

از راه‌آهن قزوین - رشت چه خبر؟

پروژه ملی راه‌آهن قزوین به رشت از سال 85 آغاز شده و اکنون از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردارست که به گفته مدیرعامل راه‌آهن اواسط سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

 

یک کارشناس مطرح کرد:پیش شرط های حذف صفر از پول ملی/ از بین رفتن قبح روانی افزایش قیمت ها با حذف صفر

یک کارشناس اقتصادی با تاکید بر این‌که در اقتصاد ایران نمی‌توان مساله کاهش ارزش پول ملی را با حذف صفر حل کرد، تصریح کرد: افزایش ارزش پول ملی نیازمند اقدامات ساختاری، حقیقی و ثبات ساز است.

 

شاکیان پرونده مسکن برق: فقط زمین‌های خریده شده را می‌خواهیم

یکی از شاکیان پرونده تعاونی مسکن کارگران اداره برق تهران با رد بحث تامین پول مالباختگان در ازای فروش زمین‌های هشتگرد گفت: شکات تنها خواهان قطعات خریداری شده به متراژ درج شده در فرم تحویل زمین هستند.

 

کردبچه تشریح کرد:تحلیل مقایسه ای شاخص های مالی بودجه 92

مشاور معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری با اشاره به کاهش 7.7 درصدی تراز عملیاتی بودجه 92 نسبت به سال قبل تاکید کرد: با منفی شدن تراز دارایی‌های مالی میزان بازپرداخت بدهی‌های دولت بیشتر از ایجاد بدهی‌های جدید شد.

 

رییس سازمان شیلات به ایسنا خبر داد:صادرات 350 میلیون دلاری آبزیان/ روسیه و اوکراین مشتریان جدید

رییس سازمان شیلات ایران از افزایش 21 درصدی صادرات انواع آبزیان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و‌ پیش‌بینی کرد: میزان صادرات انواع محصولات شیلاتی در سال جاری به 350 میلیون دلار برسد که در این میان کشورهای اروپایی بزرگترین مشتری ماهیان خاویاری و میگوی ایران هستند و عراق بیشترین حجم صادرات ماهیان گرمابی را به خود اختصاص داده است.

 

رییس سازمان حفظ نباتات به ایسنا خبر داد:جلوگیری از ورود محصولات آلوده به بازار و برخورد با کشاورزان متخلف

رییس سازمان حفظ نباتات گفت: پس از اجرای طرح شناسنامه‌دار کردن محصولات زراعی و باغی از ورود محصولات آلوده به بازار جلوگیری و با کشاورزان متخلف برخورد می‌شود.

 

تردد مینی‌بوس‌های 50 ساله در کشور

در شرایطی که تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس در مقایسه با سال پایه 90 نزدیک به صد درصد کاهش یافته است، دبیر انجمن خودروسازان ایران دلیل این موضوع را تردد مینی‌بوس‌هایی با عمر 50 سال عنوان می‌کند.

 

معاون وزیر کار تاکید کرد:منع شرکت‌های خدماتی از ایجاد مراکز کاریابی

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر ممنوعیت شرکت‌های خدماتی از ایجاد مراکز کاریابی گفت: شرکت‌های خدماتی مجاز به دایر کردن کاریابی‌ها نیستند.

 

معاون وزیر نیرو خبر داد:شکسته شدن رکورد مصرف برق در تاریخ ایران

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از شکسته شدن رکورد مصرف برق کشور در طول تاریخ صنعت برق در روز چهارشنبه، بیست و ششم تیرماه خبر داد.

 

یک کارشناس بانکی: ثبات نرخ ارز بر قیمت آن اولویت دارد/ نرخ ارز دستوری نباشد

یک کارشناس مسائل بانکی با اشاره به این که ثبات نرخ ارز برای فعالان اقتصادی از اولویت بیشتری نسبت به نرخ آن برخوردار است، اظهار کرد: نرخ ارز نباید دستوری باشد بلکه باید اجازه داد مکانیزم بازار و میزان عرضه و تقاضا نرخ را تعیین کند.

 

یک کارشناس:مناسب بودن واگذاری اراضی مسکن مهر مشروط به تعیین قیمت

هر چند مالکیت قطعی اراضی مسکن مهر افزایش قیمت این واحدها را به دنبال دارد اما اگر تکلیف قیمت زمین مشخص و اعلام شود که منابع مالی حاصل از واگذاری این زمین‌ها در کدام بخش‌ صرف می‌شود، اقدامی مناسب خواهد بود.

 

مرغ‌های ترکی میهمان ناخوانده سفره‌های روزه‌داران

درحالیکه از ابتدای سال تاکنون بیش از 80 هزار تن گوشت مرغ مازاد بر مصرف از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خریداری و ذخیره شده است بازارهای ویژه ماه رمضان توزیع‌کننده مرغ‌های ترکیه‌ای شده‌اند که به گفته مسئولان این محموله‌ها قبل از ذخیره‌سازی مازاد داخلی وارد کشور شده‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : reza    نظرات :
آخرین پست ها
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبلاگ برای "reza" محفوظ می باشد!